Dålig Updatering ;(

Därför lite snappt vad som har händ under veckan :)

Torsdag: Jag va på spa med famlijen! Pappa fyller år på tisdaag så vi firade honom lite då!

Fredag: Vi sov över på spat en natt, så på förmidagen badade vi och så, sen så åkte vi till våra vänner i Lindköping och sov där en natt.

Lördag, Igår: Åkte vi till en mini golf bana och spelade. Jag o min syrra kom på delad etta bland barnen Pappa
vann allt. Vi åkte hem till dom igen och åt middag, sen åkte vi hem till stockholm igen.

Söndag: Jag vaknade klockan tio och gick  upp Agnes hade ringt så jag ringde tillbaka och sen gick jag upp till henne öch nu e ja hon henne <3

Sry för dålig uppd. jag har gjort mycket som ni märker ...

Bild lös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0