Dååålig uppd. ! pga Ork (IGEN) :(

Jag har haft så dålig uppdatering! Jag har inte haft lust och elr ork... Ja, idag har jag iaf haft handbolls avslutnig då hade vi vanlig träning sen match mot föreldrarna vi vann (^^) med 9-7 tror jag... Sen åt vi picknick och gick tips promenad och åt glass. Sen åkte jag hem till Cornelia och va där med Henne, jag, Felle, och Emma, det var kul vi hade vatten krig och lekte apan i mitten på studsmattan. Typ det gjorde vi... Ganska kul dag, men lite tråkigt förklarat. Imorn ska vi åka ner till grisslinge och bada med klassen vi ska äta och bada och leka lekar tror jag. Men på morgonen så ska jag till docktorn, jag har pollen allergi och jag har fått medicin osv osv, orkar int förklara. :) Smile Jana

Kommentarer
Postat av: agnes

Vi vann med 10-5! Vi är ju så grymma!

2011-06-13 @ 07:04:09
URL: http://tjagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0