Full helg... IGEN!

Åh!
Jag har haft en sådan full helg igen!
så här :
Lördag : Meja fyllde så Farmor Farfar Stella (Kusin) och Morfar var hemma hos oss sen klockan 4a var jag på Beach-Party! Vi åt gott dansa lekte å hade kul ♥ Sen fick jag och Nella åka hem till henne och möta Claras familj o Hannas familj, dom var redan där!
Vi hade jätte kul! Vi spela fotboll, hoppa studs matta och gjorde en cirkus!
Sen kolla vi på TV och åt lite chips. Jag och Hanna sov över där för vi skulle på fotbolls match dagen efter, så vi hade mode visning till kl. 1 på natten ;D
Söndag : 9.00 samling på Grisslinge till fotbollen. Vi fick åka en timme till trollbäcken och spela match, Förlust... 5-0
Sen direkt hem och byta om till syrrans kalas där jag och Felle var lek ledare ;)
Vi gjorde några lekar osv osv... sen slappade jag bara i soffan, jag var så trött satt jag sov i en timme ...

Det har alltså varit en full helg igen -.-"
Ps: Här är några bilder jag tog i lördas! <3





Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0