Grattis ♥

Va hemma själv igår, HEELA dan. Jag har varit lite krasslig som jag sa i ett inlägg!
MEEEN.... IDAG FYLLER MEJA ÅÅR!
Min lilla syster Meja fyller 7 år idag!
GRATTIS!
Ja, lite om igår nu da!
Pappa väckte mig vid halv åtta och sa att dom skulle gå, jag låg kvar i sängen ganska länge
sen titta jag på TV och sen gick jag ner till datan och blogga och kolla FB.
Sen titta jag på en gammal handbolls match.
Sen gick jag ut och spela lite HB.
Sen till studs mattan MEN DÅ FICK JAG EN POLLEN REAKTION!
Mina ögon blev helt röda och kliade så jag fick ta en tabblet!
Kul!
Men sen kom Mamma o Pappa hem och vi åt en good middag:
Melon, Macka och ett litet plommon ♥
Och såklart dagen otfit:
Linne : H&M
Shorts : Inter Sport
Leggings : H&M
Enkelt!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Men ta ögondroppar du kan få låna av mig!<33

2011-05-21 @ 10:30:54
URL: http://tjagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0